04.08.19

Käsitöö postitus: vaasid uhiuutele vanaemadele


Aprilli alguses, kui pisipreili veel kõhus mõnules ja mina mõtlesin, et olen esimene "pregnant forever" otsustasin tulevastele vanaemadele emadepäevaks teha lillevaasid. 
Empsil oli roosivaasi õpituba ka tulemas toona, kuid kuna kõik kohad olid hõivatud, siis tuli mul iseseisvalt roosiga vaas valmis saada. Roosid tulid sellised parajalt töntsud :D , kuid siisiki saab enamvähem aru, et tegemist on roosidega. See vaas oli siis mõeldud härra poolsele vanaemale, kuna talle minu arvates roosid meeldivad :D


Kuna minu ema lemmiklilled on nartsissid, siis tuli tema tass teha nartsissidega. Peale esimese õie valmimist otsustasin, et mu viitsimine pole suurem asi ning nii sai vaasile vaid üks õis. Arvestades vaasi proportsioone, siis sellest ka piisas. Õis on pmst sama suur kui vaas ise :D Nartsissi tegemise juhendi otsisin YouTube´st (LINK). Mega vahva juhend. Ja nii lihtne. 



Muidugi ma feilisin täiega vaaside peitmisega vanaemade eest. Nad tulid pisipreilit uudistama peale sündi ja täitsa kogemata mõlemad avastasid sahtlist, kuhu vaasid olin peitnud, kingitused. Emps sai isegi aru, et seda ta poleks tohtinud näha, Härra ema õnneks vist nii täpselt ei vaadanud, mis seal sahtlis peitus. Aga see oli nii naljakas. Kunagi keegi ei vaata teise inimese sahtlitesse, välja arvatud juhul, kui seal on peidus saladus. Parim oli ka see, et ostsin neile mõlemale lilled Kose laadalt. Minu ema leidis needki enne emadepäeva üles. Spetsiaalselt peitsin veel enda ja Härra tuppa ukse taha. Sest kes vaatab uksetagustesse???? 
 :D

Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...