19.11.19

Käsitöö postitus: Kiik kõhupreilile

Kuna minu kõhupreili otsustas kõhus õige kaua mõnuleda, siis jõudsin lõpus osaliselt igavusest hulluda. Viimase projektina võtsin ette kiige tegemise. Alustasin selle tegemisega 19.04.2019.a. Sellel ajal oli Jaanus juba kodus ja sai aidata mul kiigeks vajalikke pulkasid saagida. 

Õmblemisega läks vast umbes päevake. Valmis sai see ju 20.04.2019.a vahetult enne magama minemist. Miks ma seda nii hästi mäletan? Sest 21.04.2019.a. oli mul öösel süda meeletult paha ja kuna raseduse ajal oli mul mõni huvitav seik olnud, siis Jaanus nõudis, et läheme EMOsse. Ja nii mind kell 04.30 sisse kirjutati ja 15.57 juba printsess sündiski. Peaks ütlema, et hästi ajastatult sai see kiik valmis. Vb seisaks muidu poolikuna siiani kapis. 

Kõige keerulisem valmimise juures oli mõttetöö. Esiteks, millised on erinevate tükkide mõõdud. Teiseks, millised tükid välja näevad. Kolmandaks, kuidas tükid omavahel kokku õmmelda, et oleks ikka tugev kiik. Piltidelt vaatasin küll, kuid ega kõik asjad pildilt ju näha pole. Ja nii palju viitsimist minus pole väga kunagi olnud, et täpne juhend välja googeldada. 

Kõik esialgsed visandid ja mõõdud sain Pinterest keskkonnas kolades. Nendest panin kokku endale sobiva variandi. Alguses jätsin enda tehtud kiige mõõdud kõik ka alles, kuid siis viskasin vastava vihiku (kuna see sai täis) ahju alla. Nii umbes kuu tagasi ehk oktoobri alguses. 

Paar nädalat tagasi sai meil suures toas põrand alla ja sain kiigu välja tuua. Alguses oli eesmäriks selle külge lihtsalt mänguasju riputada, mida Eliise püüda saaks. Nüüd on ta kiiges oma 3X10 minutit isegi veetnud. Ta pole väga kindel seal olles, kuid pahaks ka ei pane. Teeb ise omale hoogu ja värki. 

Kokku läks kiik maksma umbes 8-10euri ehk pulkade ja nööri raha. Kangas ja poroloon olid mul juba oma miljon aastat olemas. Kangast on mul kunagi varem tehtud näiteks veel ka pajalapp (LINK). 

Polgad olid 2x29cm ja 2x35 cm. Läbimõõt 2cm. Augu diameeter nööri jaoks 1cm


Padi sai tehtud eelmine (2018) suvi aiatoolide jaoks. Oli kasutuses heal juhul varem 3x. Nüüd Eliise kasutab seda söögitoolis ja kiiges olles. 



Ma kirjutaks pikemalt jne, aga beebi on beebi ja ta nõuab üha enam tähelepanu :)
Kui keegi soovib hoidmisega aidata, siis kõik minu poolt heakskiidetud usaldusväärsed inimesed on teretulnud aitama!!!

Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...