30.12.19

Käsitöö postitus: Ilasall beebile

Ühel imelisel oktoobripäeval saatis Maarja mulle lingi (SIIN) beebiilasalli tegemise kohta ja küsis, kas teeme ära 
Võtsin väljakutse vastu ja õmblesin Eliisele keskmise suuruse (6-9 kuud) järgi kuuekihilise ilasalli. Välised kihid on 100% puuvill ja keskel 4x marli. Õmblesin seejuures nii, et ilasall oleks mõlemat pidi kantav.

Loomulikult olin oma saavutusest vaimustuses ja pakkusin ilasalle ka aprillibeebide grupis. Kaks naist olid isegi huvitatud ja ma olin sellest sillas. Tagasisidet ma neilt kahjuks ei saanud, seega oli toode vähemalt rahuldav. 

Ilasallina meil ta kasutusse ei lähe, sest printsess pole eriline ilastaja. Kasutame hoopiski söömise ajal. Enda kogemuse pealt võin öelda, et kangas kannatab nii putru kui ka püreesid ja korduvat masinpesu 40kraadi juures. Meil on ta nüüdseks kasutuses olnud 3 kuud. 

Kuna kõiki kolme erinevat kangast on mul grammike veel, siis soovi korral võin sallikesi veel teha. Jätkuvalt on hinnaks krõbe 7euri ,








Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...