04.07.20

Kudumine. Keldipalmikuga sokid

Mitu head aastat tagasi vaimustusin ma keldimustrist (palmikutest) ja sussilaadsetest sokkidest. Võtsin end käsile ja meisterdasin ühe paari valmis. Ulme, kui kohutav oli seda palmikut kududa. Tulemus oli samas vaeva väärt. Mulle hullult meeldisid need sokid. Ja mul on äärmiselt hea meel, et kandja pole neisse veel auke suutnud kanda (sest ta hoiab neid vist klaasi taga ) ning saan Teile neid sokke siinkohal esitleda.
Nagu näha, siis nööbid on kõik peaaegu erinevad. Ma olin lihtsalt vaene tudeng ja vanaema varudes kaheksat ühesugust nööpi, mis oleksid sobinud, ma ei leidnud.

Mustrit oma arvutist küll otsisin, kuid enam ei leidnud....



Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...