10.07.20

Ronimispukk Printsessile


Printsess hakkas käima 6 päeva peale aastaseks saamist. Ühaenam on ta seejärel hakanud huvi tundma ka kõiksugu ronimiste vastu. Lisaks soovisin, et saaksin köögis temaga koos majandada niipalju kui vähegi võimalik, kuna sellisel viisil ta ei peaks olema minust eemal turvavärava taga elutoas või siis ei tilpneks jalus (#aastaema). 

See tähendas vaid üht - lisamööbli hankimist meie niigi täistuubitud elamisse :). 
Hakkasin siis otsima torntooli/ronimispukki. Ma suht minestasin, kui nägin nende hindasid. 70€ ja edasi. Mõtlesin, et OK uut ma seega ei osta, kooner nagu ma olen, aga ma siis ostan selle teiselt ringilt. OMG ka teisel ringil on nende hinnad sama krõbedad ja kui ma tegin pakkumisi oma hinnaga (mida oleksin olnud nõus maksma), siis neile kas ei vastatud või öeldi, et sellise hinnaga kindlasti ei müü :)

Seejärel võtsin nõuks selle ise meisterdada. Sest noh, mis mul aprilli lõpus ikka paremat ülikooli ja lapse kõrvalt teha on, kui veidi meisterdada. Emps ostis mulle ka prussid ära, kuna ma ise polnud väga huvitatud Tallinna või üldse kuhugi ehituspoodi minemisest (koroona lõpp oli). 

Üks päev mainisin seda mõtet niisama ka Viljandi vanavanematele ja järgmisel hetkel saatis Viljandi vanaema pildi, kuidas vanaisal on pool pukist juba valmis. Peatselt saime selle ka kätte. Jeiii. 

Veidi läks aega ja siis katsin selle ka värvi, peitsi ja lakiga ning Printsess saigi seda kohe kasutama asuda. Saame koos nüüd kohvipuru kohvikannu hommikuti panna ja muhvineid oleme ka koos teinud. Sodi on megalt aga noh ega minagi esimese korraga midagi uut tehes, kohe perfektselt ei suuda lõpuni jõuda. Ikka läheb vussi jne. 

Juulis saabusid lõpuks ka minu šabloonid ja sain pukile veidi ilmet anda. Enam-vähem tuli šablooniga mustri kandmine mul välja alles kolmanda korraga. Rohkem ma ei viitsinud jamada ning seega ei jäänud see küll üli tip-top, kuid piisavalt viisakas :)

Siis kui šablooni ornament pukile ilmus käis Printsess seda mitmel korral ikka eraldi vaatamas, katsumas ja oma imestust "Uuh-uuh"-iga väljendamas. 


Esimene katsetus. Suht selline värviloik oli :)





---
Rahaline kulu

- Fusion mineraalvärv Limestone (LINK) - 23.95€ (sellega sain veel VÄIKSE TOOLI ja LASTE LAUA JA TOOLID kaetud)
- Sadolin Celco Wood Stain (kohalikus kaupluses tooniti peits maisi tooni; LINK)  - 1€ (sellega sain veel VÄIKSE TOOLI ja LASTE LAUA JA TOOLID kaetud)
- Sadolin Celco Aqua (LINK) - 10.99€ (sellega sain veel VÄIKSE TOOLILASTE LAUA JA TOOLIDja köögi "ajutise" seina kaetud)



Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...