04.07.20

Pildiraam roosade roosidega

Jaanuaris juba mõtlesin Printsessi sünnipäevale ja kui ma ei eksi, siis veebruaris saatsime välja kutsed (ise tegin, kuid pilti pole), et kõik saaksid kuupäeva varakult broneerida. Hakkasin koheselt ka Hiinamaalt (sorry!) manti tellima ja muid asju sünnipäevaks meisterdama. Siis tuli aga imeline koroona ja sünnipäev jäi pidamata. Arvasime, et peame suvel järgi, kuid ma pole selles enam nii kindel. See on nats kurb, kuna ma olin nii õhinas. Ikkagi esimene sünnipäev Printsessil jne. 

Siin näitan aga pildiraami, mille tegime Härraga koos. Mina ostsin kohalikust ehituspoest puidust valge seinaliistu. Härra lõikas selle minu soovide järgi õige suurusega tükkideks ja pani kokku. Mina kleepisin lillevaniku külge ja VOALAA. 

No ja 5€ eest selline imeline pildistamise värk saada on päris hea :)


Elagu pistikupesad :)



Mais kui ilmad olid ilusamad ja sai kontaktivabalt pildistada käisime fotograafiga metsas ka :)


Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...