10.10.14

Kümnes päev: Something sweet ja Käsitöö postitus vol.7

Ehkki oma varasemas postituses andsin sellele sõnapaarile eestikeelseks tõlkeks midagi magusat, avastasin, et SWEET tähendab ka armast, lahket, meeldivat jne. Seega minu päeva pilt ei olnudki šokolaadist ja lambalimonaadist :) Viimast olen viimastel päevadel ebanormaalselt palju tarvitanud, aga see on nii-nii hea. 

Tänase päeva pilt on seotud minu käsitöö armastusegagi. Nimelt mõni aeg tagasi vaatasin netis pilte heegeldatud sussidest ning Reili mainis, et sooviks ühtesi. Otsis pildi üles ning küsis, et kas oskan neid teha. Vastasin "LEBOOOO!" Tegelikult nii lebo ei olnudki, kuna pidin loovalt lähenema - nagu alati ja veidi peamurdmist ikka oli :) Ühesõnaga täna said need numpsarid valmis. Nad on lõngast, mis on 50% lambavill ning põhjaks panin samuti lambanaha, et oleks ikka hea pehme astuda ja varbad võimalikult vähe külmetaks. Panin neile veel ka suured roosad lilled peale. Need on prossinõelaga, mistõttu võib neid panna sinna, kus just tuju tuleb. Minule nad meeldivad - nagu kõik asjad, mis ma teen ;) ja veidi olen ka kade, et neid endale ei teinud. Vb kunagi, kuid praegu on veel mõned tellimused vaja täita. OMG, millal ma küll jõulukinke teha jõuan....


Alguses tegelikult mõtlesin üles laadida pildi, mis on meie uuest köögist. Meie uuest HÄSTI SUUREST köögist, kus on veel suurem laud, millel ilutseb NUTELLA :)


Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...