08.01.18

Käsitöö postitus: Siniste südametega helkurid

Käisin möödunud pühadel nii mõnelgi jõululaadal ja otsisin endale helkurit. Maia kinkis mulle kunagi hästi ilusa ingli helkuri ja nüüd otsisin sarnas. Kahjuks nii palju, kui ma neid laatadel ka leidsin polnud need piisavalt minulikud või lihtsalt jätsid külmaks. 

Ühel kolmapäeva hommikul enne tunde otsustasin, et proovin ise selle meisterdamise ära. Ärkasin, tegin hommiku toimetused ja kuna tunnid algasid alles kell kümme jõudsin ilusti Puruvana poodi, et sealt osta kinnitushaake ja helkuripaela. Õhtul hakkasin meisterdama. Jällegi lähenesin loovalt ja kusagilt õpetusi ei otsinud. Esimese helkuri meisterdamine võttis ikka päris palju aega ja oli mõnusalt pusimist. Järgnevate tegemisel olin juba vilunum. 

Miinuseks nende puhul on vaid see, et traat on minu arvates liiga peenike. Samuti on tõenäoliselt parem, kui helkuriotsad siduda mitte traadiga keerutades vaid hoopiski kapsli abil. Puruvanas kahjuks kapsleid ei olnud, seega leiutasingi selle keerutamise. 

Ühe helkuri oma hind tuli ca 2€. Tõenäoliselt saab ka odavamalt, mul olid lihtsalt kallid kinnitid :)
Ja nii hea oli võtta jälle üks helkur ja panna kellelegi kingikotti. 




Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...