14.01.18

Käsitöö postitus: Kasiukas "Hiirepoiss"

Üle paari nädala olen terve nädalavahetuse kodus (reede õhtust esmaspäeva hommikuni). Natuke kohutav, et nädalavahetusel välja ei lähe :/ Aga ma saan end välja vabandada sellega, et sain kodus lõpuks vannitoas kolm viimast liistu pandud ning koridori lambi üles. Sellega on muidugi probleeme. Alguses ei saanud ma kuuri ust lahti, et sealt trell kätte saada. See oli lihtsalt kinni külmunud. Seega lasin sinna mõnusas koguses lukusula (vast ei riku lukku). Järgmisel päeval juba saingi kuurile ligi. 
Kruvid seina ja lamp üles. Nüüd on ainus probleem see, et see lamp ei taha hästi töötada... Mõnikord ma tõesti olen kurb, et mul läheb nii palju asju vussi jne. Aga noh, õnneks või kahjuks on see minu elu paratamatu osa :)

Igaljuhul. Reedel sain valmis kaisuka "Draakon" (LINK) ning mõtlesin, et võiks miskit veel meisterdada. Seega hakkasin heegeldama jõehobust. Nina ei tahtnud mul aga kuidagi välja tulla (nii, et mulle meeldiks), seega otsustasin lõpuks teha hoopiski hiire. 


Seeliku mustri valimine läks ka kiirelt, kuna telefoni olen vahepeal mõned mustrid salvestanud Pinterest keskkonnast (LINK). See on super keskkond erinevate ideede ammutamiseks. Olen sealt saanud palju ideid ka selleks, mida lastega koolis teha. Tegin selleks endale suisa eraldi tahvli (LINK). Nüüd ma muidugi enam õpetaja ei ole, kuid põnevaid lihtsaid ideid salvestan ikka. Sest ma natuke arvan, et seda õpetaja ametit ma täiesti maha ei salga. See on väga mõnus :)

Õnneks oli mul piisavalt meelekindlust, et telefonist üks muster välja valida. 


Lõngade valimine läks samuti kuidagi eriti lihtsalt. Need värvid justkui ise hüppasid lõngakastist koheselt välja, kui selle kapist välja võtsin. Ja ma siiani suudan end uute lõngade ostmisest eemale hoida. Selle üle olen ma ääratult uhke :) 


Ja selline see hiirepoiss välja tuligi. Ilunumbritega:
  • pikkus pealaest seeliku ääreni ca 29cm
  • seeliku diameeter ca 38cm





Nagu näha, siis mustrit ma kasutasin, kuid jällegi täiendasin seda endale sobivaks. Lisasin ridu jne. 




Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...