08.01.18

Käsitöö postitus: Musta ja rohelisega kalamehekindad

Saaremaa ralli ajal (oktoobri keskel) palus Jaanus, et teeksin talle sellised kindad, millega oleks hea kalal käia. Sooviks olid lahtised näpud. Tundus taaskord olevat mõnus väljakutse. 

Rohelise lõnga leidsin kiirelt Kose Grossi poest. Seal on aegajalt väga häid NOVITA lõngade pakkumisi. Musta sain Kose Puruvanast. See aga lõppes teise kinda alguses ning seega tuli mul uus osta. Käisin oma kolmkorda seda otsimas, kui lõpuks küsisin, millal seda juurde tellitakse. Ilmnes, et ei tellitagi. Olin veits löödud. Sobiva lõnga leidmiseks läks ikka veidi aega. Seega valmisid kindad alles jõulude eel. Kudumisel kasutasin vardaid nr 3,25 (kui ma ei eksi).

Mustri valik oli päris pingeline taaskord. Kuna ma tean, kui külm võib talvel kala püüdes hakata (olen selle tegemist imiteerinud :) ), siis soovisin, et kindad oleksid soojad nii mustri kui ka lõnga poolest. Soovisin teha patent kudet, siis oleksid kindad jäänud juskui kahtepidi kantavad. Kahjuks ma soovisin ise välja mõelda, kuidas selle kudumine käib... seega mõtlesin ise. Lõpetasin sellega, et tegin 2:2 palmiku, mille üks palmik oli roheline ja teine must. Minu arvates tuli päris vahva välja. 

Sõrmed ja pöial said lõpuks jäetud lahtiseks. Küsisin, et kas klappi ka soovitakse ning sedagi sooviti. Klapi kinnitamiseks käeseljale lisasin kindale trukid. 





Trukike :)




Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...