17.10.15

Käsitöö postitus: Sädelevad labakud

Ühel septembrikuu päeval, oli mul kohutavalt igav ning tahtsin alustada mõne uue käsitöö projektiga. Samas nii, et valmisese ei jääks mulle riiulile seisma. Seega panin FB'sse memo, et kas keegi mu kallitest sõpradest soovib miskit. Ja tuli kohe kaks soovi. OK, tegelikult peale neid panin memo lukku, et rohke neid ei tuleks :)
Esimesetena valmisid ühed imeilusad labakud. Mulle meeldis see, et inimene, kes need tellis lubas end üllatada ning nii sain kasutada kapis leiduvaid lõngu. Nii siis valisingi talvise sügavsinise ning valge, millele on lisatud niidina läikivat metallikut. See oli nii roosa, roheline sinine kui ka kollane. Piltidel see ilu kahjuks välja ei tule. 
Esiti valisin välja ühe liblikatega mustri, kuid sellega mul tekkis probleem, kuna ma ei teadnud, kuidas peopesa osa teha, kuna muster oli natuke kahtlane. Seega valisin lõpuks hoopiski ühe südamete ja lindudega mustri. Viimast ma ka muidugi ei suutnud täpselt järgida ja tegin endale meeldivaid muuatusi. 
Lõpuks oli natuke kahju neid kindaid isegi edasi anda, kuna nad olid tõesti nii kaunid. (Ennast kiitmast ma ei väsi onju :) )

Lõng: sinine 50% akrüül, 50% vill / valge 98% akrüül, 2% metallik
Saadavus: omanik olemas 
Algupärane muster: Link

Esialgne mustrivalik

Valmiskujul kindad

Peopesa

Ranne

Linnukesed :)



Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...