04.07.20

Kiik nr 2 + juhend

Peale seda, kui sain valmis oma Printsessi kiige (LINK) tulid jõulud ja avaldati soovi veel üheks kiigeks. Mõeldud tehtud. 
Esimese kiige inspiratsiooni ja mõõte otsisin Pinterest keskkonnast, kuid viskasin ju vihiku ahju alla. Seega sel korral tegin kohe korraliku joonise, mida siia lisada, et tulevikus oleks olemas ja vajadusel teisedki saaksid kasutada (ei patendeeri seda siinkohal :) ). Lisaks eelmise kiige mõnda asja arendasin edas, mida olin kasutamisel märganud et jätab vajaka. Näiteks tegin selja taha padja, mida veel vaid istuval lapsel on kindlasti vaja (kui teda muidugi üldse kiike pannakse) ja esimese jalgevahele mineva riide osa lühema.

Sotaputa joonis, mille järgi lõpuks "Tõeni" jõudsin. 


Viimistletud joonis


Tegelikult on asi ju ülilihtne. Kolmest tükist tuleb kiik kokku. Kahe riidekihi vajele panin ka kas 1cm või 2cm paksu porolooni, et oleks pehme. Poroloon ei lõinud vaid jalgevahelisele riidetükile. 

Ümber pulga tagasipööratav osa oli 14cm kui ma eksi. 

Ja siis jäi vaid pusle kokkupanemine. Pikemad pulgad ette ja taha ning kitsamad külgedele. Pulkade pikkused ja see, kuhu auk oli vaja teha oli välja toodud juhendjoonisel (teine pilt selles postituses).

See kiik läks enam maksma kui eelmine (ca 20-25€). Tuli varuda porolooni, padi ja nöör. Seejuures nööri skoorisin ka kolm korda kallima hinnaga, kui esimese kiigu nööri. Veider, kuna mõlemad pakendil oleva kirje järgi kannatavad 120kg on ühe jämmused jne. 
Aga ma olen mega uhke oma padjakatte üle, millel õmblesin liniku peale. Veidi romantilisem ilme siis kiigul :)

Kogu aeg oli mul olemas ka assistent ehk minu imeline Printsess, kes oli toona 7-8 kuune ja just saanud selgeks roomamise. 


Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...