26.03.16

Käsitöö postitus: Müts lapsele

Talve hakul avastasin, et olin eelmise hooaja lõpul vabanenud kõikidest oma mütsidest. Ühel hetkel hakkas peal aga hirmus külm ja oli vaja mütsi. Ühel külmal sügispäeval astusingi Kose Puruvanasse sisse ja ostsin endale esimese ettejuhtuva mütsi. Musta värvi, ei sobinud mulle absoluutselt, kuid vähemalt oli soe. Pildi mütsist leiab SIIT (jube rokane jope, aga selles süüdistage 13 raudtoru, mida ma enda arvates vapralt ikka mõne hetke tassisin). 

Igaljuhul haarasin esikust lõpuks ühe empsi mütsi, mis sobis mulle valatult. Natuke kahju muidugi oli, et ta kõige vingema mütsi tuuri panin, aga teised olid minu jaoks veits naljakad :) Et leevendada enda südamepiinu hakkasin (detsembris) endale uut mütsi kuduma. Mul oli kindel pilt silme ees, milline see olema peab ning seega poodides kolama ei hakanud. Aga noh, esiteks sai mul lõng otsa ja teiseks tuli välja, et see on mulle endale üleüldse liiga väike. Selles suhtes, et pähe mahub ilusti, aga ta on liiga ümber. Ja kolmandaks on nüüd juba märts :)

Seega on see kaunidus ka enampakkumisel. Ma usun, et ca 10 aastasele sobiks see valatult pähe. Lisaks pole ta ka kõige paksem, et ka kevadel saab ilusti kanda - käredate pakaste jaoks seega liiga õhuke. Seda muidugi minu arvates. 

Lõng: 50% akrüül, 50% meriino
Peaümbermõõdule: kuni 50cm
Muster: peast (seega linki panna ei saa)


Mütsile sai ka korralik tutt :)

Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...