30.12.19

Käsitöö postitus: Jakike Printsessile

Ma ausalt isegi ei mäleta enam, millal ja KUIDAS ma leidsin aja, et printsessile selline jakike õmmelda. Mäletan vaid seda, et ta oli sündinud, kui seda õmblesin ning pildiatribuutidest sain informatsiooni, et pildistatud on juulis. Seda kinnitab omakorda ka pildil oleva ämma kingitud roosi õis. 

Lõiget mul kusagil polnud ja genereerisin selle ise. Põhjaks kasutasin kodus leiduva Kivilo "Piltkudumid" beebikombekate mõõdutabelit ja Pinterestis saadaolevat informatsiooni. Sealt oleks kindlasti leidnud ka perfektse lõike, kuid ma olen WAY TO LAZY, et seda otsida.

Kuna kollane triibukangas on õhem, kui mulle meeldib, siis sai jakike ka sisu. Ma olin seejuures eriti õnnelik, kuna pmst saab seda jakikest kanda kahte pidi. Päris hästi õmmeldud 🤞 (ennast kiitmast ei väsi).
Kui küsida, kas õmbleksin selle veelkord ... siis ma vastaksin EI, kuid samas sai üks jakike printsessile hiljem veel õmmeldud. 









Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...