13.01.15

Käsitöö postitus vol.10

Avastasin just oma blogi sirvides, et ühed sussid on jäänud esitlemata. OMG. Valmis said need tegelikult juba novembri keskpaigas ja läksid jõuluvana kingikotti üht pisikest tüdrukut rõõmustama. Hiljem kuulsin, et neid susse ei võeta jalast äragi. No seda õnnelikum ma olen :)
Nende valmimine oli ka muidugi üks suurem kirbutsirkus. Nimelt ei teadnud ma täpselt kui suur on nr.34 jalg ja teiseks sai lõng 5cm (!) enne lõppu otsa. Ja LOOMULIKULT ostsin ma poest vale tooni. Õnneks on mul super õde, kes mu varusid õigete värvide ja toonidega täiendada viitsib. 
NB! kui te mind üllatada tahate, siis lõngadest ma ära ei ütle. Kalleid ostma ei pea! Ei ole mõtetki. Väga hea ja rahakoti sõbralik valik on Mari lõngapoes Tartus.
Samade susside nr. 39 variant on SIIN


Siis kui töö veel pooleli oli

Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...