21.01.17

Käsitöö postitus: Rohelise seelikuga kaisukas

Järjekordne kaisukas on valminud. Nüüd lõpuks on mul isegi nende lugemine segi läinud :)

Saamisloost: Kats kutsus mind katsikule ning leidsin, et ideaalne kingitus on alati miski, mis on enda tehtud. Vaatasin oma varud üle (ei ole väga suured) ning taasavastasin roosa seelikuga jänku (LINK).Ja selle viisingi väiksele armsale uuele ilmakodanikule.

Katsikud olid laupäeval ning pühapäevaks oli mul null plaani. Seega võtsingi välja oma lõngavarud (mida ma olen suutnud MITTE täiendada - erinevalt empsist, kes ostis just kastitäie uusi lõngu :) ) leidsin rohelise lõnga ja alustasin seeliku tegemisega. Kasutasin juba korra heegeldatud mustrit (LINK) ning seetõttu läks töö ka kiirelt. Aga, kuna lõng oli küllaltki peenike, siis lähenesin mustrile loominguliselt ning tegin omapoolseid väikseid muudatusi. Seda sain teha täpselt nii kaua, kuni lõng otsa sai. Samas see oligi mu eesmärk!

Mõõdud: Seeliku läbimõõt ca. 34cm
Materjal: 50akrüül/50vill
Saadavus: Saadaval


Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...