08.01.17

Käsitöö postitus - roosa unelmate müts

Ca. kaks aastat tagasi, kui elasin veel Kuul, valmis üks roosa unelmate müts õnnenööbiga. Teieni mu kallikesed, jõuab see aga alles nüüd. Varem lihtsalt ei jõudnud fotosessiooni korraldada ja suvel oli ka naljakas mütsiga uhkeldada. 
Lõngana kasutasin Mari ärist (LINK), saadud lõnga mis on 50% akrüül ja 50% villane. Seejuures panin kokku roosa ja valge lõnga, et oleks vähe paksem ning mitte nii roosa. Toona olin ma suures vaimustuses erinevatest palmikutest ning nii sai ka mütsi serv kootud palmikuna. Ääred siiski ripskoes, kuna ma ei tea kuidas palmik mütsiservas käitub. Kui palmikuriba oli piisava pikkusega hakkasin kuduma pealae osa. See tuli soonikus, kuna sirgena oleks see olnud liialt üksluine ning palmikutega läinud jällegi liiga segaseks. Seega soonik 5 rida paremat ja 3 rida pahemat. Annab mütsile ka pikkust juurde, kuna tänu sellisele soonikule ta nö. tõmbab kokku ja on näiliselt väiksem. 
Mütsi tutina kasutasin lambavilla. Ma ei mäleta enam, kus ma seda toona sain. Tõenäoliselt jäi heegeldatud susside põhjast üle ja sobis mütsitutina kasutamiseks ideaalselt. 
Nööbiks Eelika Keraamika (LINK) poolt valmistatud õnnenööp, mis on täiesti ainulaadne. Teist samasugust ei saa kellelgi teisel olema :)

Kuna ma enda ühe mütsi suutsin ca. 2-3 nädalaga ära kaotada ja teine on praeguseks pakaseks liiga õhuke, siis pean vist endale ka ühe sellise tegema. Nii mõnus soe on. Aga samas juuksed on ikkagi normaalsed, kui peast ära võtta (ei ole siuke 100% pea küljes soeng :) )





Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...