07.09.18

Käsitöö postitus: Tahvel seina

Tahvlivärv sai soetatud juba üle aasta tagasi K-Rautast, kui tegin esimese tahvli Katile sünnipäevaks. Toona oli põhjaks K-Rautast saadud pildiraam ja tolle põhi, seekord tahtsin aga midagi suuremat. 

Juuli alguses jõudsingi jälle K-Rauta (sest see on mu lemmik ehituspood, ehkki teenindus on täiesti kohutav...minul pole vähemalt head kogemust olnud), et leida sobiv puitalus või vineeri tükk. Puitu ei olnud piisavalt suurt tükki ja seega vaatasin vineeride poole. Leidsin liiga suure ja õhukese plaadi, kuid olin sellega siiski päri, kuna paremat ei olnud. Valisin virnast kõige ilusama ja suundusin maksma. Ja oh sa ime järgmisel riiulil leidus perfektse suurusega plaat. Ca 1cm paks ja mõõtmetelt ca 60x40cm (silma järgi). Silmadest purskus sel hetkel südameid. 


Tahvlivärv. Väike potsik, aga kestab kaua
Värvimise outfit oli muidugi eriti seks :)
Abimehed <3 nbsp="" td="">
Tahvli värvimiseks ostsin rulli kohalikust ehituspoest. Super pisike pood, kuid ääretult asjalikud müüjad. Vabalt võid minna ühe jupiga poodi ja öelda, et mul on selline, kuid mul on voolik vaja selle jupi külge saada. Ja sulle leitakse õiged puuduolevad jupid linnulennuga. K-Rautast sain ka, ainult, et täiesti valed :)
Tahvlile kandsin värvi kaks kihti (kui ma ei eksi). Seejärel jäi see kapinurka jälle seisma, et ma suudaks jõuda jälle ehituspoodi, et seinakinnitused osta. Need oli kõige kallimad osad nagu reaalselt. Ma ei teadnud, et kinnitid võivad nii palju maksta :o

Pisike aga oluline ja kallis asi :)
Kui kinnitused olid pandud, siis saigi tahvli seina panna. Puudu oli vaid üks iluvidin :) See saabus kusagil augusti algul, kui ma ei eksi. Kõige raskem oli aga osta valget värvi aplikatsiooni värvimiseks, sest mul oli kindel plaan, et see peab olema valge. Kord polnud see poes saadaval ja kord lihtsalt unustasin. Lõpuks nüüd (üleeile) suutsin sellegi soetada, et tahvlile viimane lihv anda. 
Nüüd on meil 100% valmis tahvel seinas ja saame sinna teha oma TO DO LIST. Tahtsin siin hindu ka välja tuua, kuid olen kusagile selle nimekirja kaotanud. Umbes läks kõik kokku ca 10 kuni 15€.
Aplikatsiooni sain AliExpressist



Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...