15.02.19

Käsitöö postitus: Jänestega vankrikett

16. detsember 2018.a alustasin veel ühe projektiga, mis lõppes alles nüüd 15. veebruar 2019.a. Ehk nii nagu Te arvate, siis tegelikult rasedal kodus polegi nii palju vaba aega, kui võiks arvata. Samas ehk ma ei oska lihtsalt aega piisavalt hästi planeerida.

Igaljuhul sai pmst sõbrapäeval valmis kõhupreili vankrikett kolme jänesega. Esialgu pidi rivis olema jänes, kass ja koer. Nii see siiski ei läinud, kuna mu heegeldatud kass nägi suht nõme välja. Jäneste näod on ka põnevad, kuid neid ma siiski muutma ei hakka. Pean lihtsalt end käsile võtma edaspidi ja enda jaoks selgeks tegema, kuidas ilusaid nägusid teha. 

Kasutasin kodus olevaid lõngajääke ja heehelnõela nr 2. Mingis osas kasutasin jänese tegemiseks ka mustrit (ma kahjuks ei saa seda jagada, kuna ma ei mäleta, kus see oli). Mingis osas lähenesin ka loominguliselt, kuna muster mõned mu soovid jättis täitmata. 

Üks-kaks-kolm ja kokku see jänes saigi


Jänesed töös

 13.veebruar tegin kahvlilipse. Nii tore, kui oled piisavalt paks ja voltidega, mille vahele kahvel susata, et mõlemad käed oleksid vabad 


 Kergelt liiga suur tuli see kett vist...
NB! Kui beebs vankris, siis tema poole jäävad ikka näod ja minu poole pepud.



Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...