25.02.17

Käsitööpostitus: fliisist voodriga müts


Materjal: 75% villane, 25% akrüül + fliisist vooder
Saadavus: Kingitus Nelele 26'ks sünnipäevaks

Lõpuks ometi sain maha ühe mõnusa ja korraliku mütsiga. Miks lõpuks??? Sest see on piisavalt suur, "vinge" ja voodriga.
Soonikuosa on kahekordne soonik, mille saab nö. lahku tõmmata. See oli minugi jaoks üllatav, kuna tahtsin teha soonikut, mis oleks tugev ja kahekordne. Olin sellist kunagi varem mingi õpetuse järgi teinud. Kuna ma olin aga way too lazy, et see üles otsida, kudusin soonikut mälu järgi. Uups, midagi tegin valesti, kuid tulemus oli super, kuna üheks plaaniks on teha kahekordsed kindad. Ühesõnaga ma tean nüüd, kuidas kahekordselt kootakse :) Mütsiosa on pärlkude. Alguses ma ei olnud kindel, kas panna sisse ka vooder või mitte. Kui müts valmis sai, siis oli selge, et see vajab ka voodrit.

Ja nüüd ongi mul varudes üks ilmatu kihvt müts, mis ootab omale omanikku :)

EDIT 19.03.2017
Ühel pühapäevasel päeval sain kutse Nele sünnipäevale. Kingitustesadu ta küll ei soovinud, kuid mulle isiklikult meeldib kinke saada (eriti söödavaid :) ). Mõtlesin seega, mida talle kinkida ... ehted? Ei, see ei oleks üldse originaalne. Ja lõpuks jõudsin mõttele, kinkida talle hiljuti valminud müts. Hallina tundus see aga nii isikupäratu. Seega tuulasin oma varudes ja leidsin heegeldatud lilled, mis algselt olid mõeldud prossideks. Lisasin neist kolm tükki siis mütsile ja VOALAAA. Mütsi ilme muutus kohe oluliselt. Eriti khuul on minu arvates seegi, et vajadusel saab ta lilled ära võtta või siis teisiti paigutada, kui tal on soovi. Samuti on võimalik prossitagused eemaldada ja lilled lõplikult mütsi külge õmmelda. Nii, et win igati ;)

Väike lisa roosade lilledega ja müts muutus oluliselt naiselikumaks ;)

Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...