25.02.17

Üks tegu igas päevas

Hakkasin lõpuks puhkama. Võtsin lausa 10 päeva puhkust välja, seega on mul eelmisest aastast veel 8 päeva võimalik välja võtta. Hetkeks eemale saada oli aga väga vajalik, kuna mul hakkasid töös sisse tulema üha rumalamad vead. Muidugi täiesti eemal tööst ma olla ei saa, kuna mul puudub asendaja. Seega on puhkus nö. hakitud. Mõnel päeval käin ka kontoris, et natuke tööd teha jne. 

Puhkusele asudes otsustasin, et igal päeval pean tegema ühe kasuliku teo. Millise, kellele, kus ja kuidas ei ole oluline. Peaasi on aga see, et iga päev oleks natukenegi kasulik. Nii siis vahetasingi esimesel puhkusepäeval tumba katte ära. Ise ma olin küll selle üle mega õnnelik. Alati saab muidugi paremini, kuid minu arvates päris mõnus. Natuke nahka (päris nahk meie kunagiselt diivanilt) on veel alles, seega ma loodan, et ühe tumba saan veel puhkuse ajal timmitud. 


Teisel puhkusepäeval läksin aga juba jällegi tööle ja olin tubli. Õhtul käisin ka bachata trennis. Olen seal nüüd mõnda aega käinud ja hetkel olen vaimustuses. Aga jeerum, kui keeruline võib olla üks tants, mille põhisamm koosneb neljast taktist. Ja sellele ühele sammule on ehitatud miljon sammu :)
Alguses oli keeruline ka see, et kippusin ise juhtima, aga ma annan endast parima, et seda mitte teha. Samas, mis teha kui tahaks natuke keerutada ja teha igasuguseid samme, et harjutada, aga partner teeb vaid põhisammu :)

Ja siis saabus EV 99 sünnipäev. Käisime vanaisa haual ning panime talle mõned küünlad. Peale seda tšekkisime üle ka paraadi. Noh, see läks tiba nihu, kuna mei ei jaksanud oodata ja liikusime ringi. Lõpuks loobusime oma esirea kohtadest just sel hetkel kui paraad algas. See oli natuke kurb aga vähemalt oli paraad fun. Näha sai lennukeid ja tanke ja autosid jne. 

Ning kuna 24.veebruar ei tohiks mööduda ilma kiluvõileibadeta, siis käisin viimasel hetkel poes ning ostsin kilu. Valisin hoolikalt, aga ikka sain mingid halvad kilud. Pehmemad kui mannavaht. See oli natuke kurb :/. Aga vähemalt sai kiluvõileiba süüa ning presidendi vastuvõttu telekast vaadata. 



Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...