30.01.19

Käsitöö postitus: Heegeldatud püramiid (rõngatorn) "Elevant"

Maadlen igapäevaselt peavalude, peapöörituste, hägustuva vaate jne. Konstantselt tunnen, et olen just nagu joogine :) Kõndida tuleb aegajalt nii, et vaatad konkreetselt ühte kohta ja loodad, et jõuad kohale ja enne sihtkohta ei minesta. Alates 11 jaanuaris, mil oli esimene peavalu, on nüüdseks möödunud 19 päeva, millest valu vabasid päevasid on olnud suisa neli. Arstid pole siiani osanud ühtegi põhjust välja tuua, miks sellised valud ja sinna juurde kuuluv. Olen lihtsalt jälgimisel.

Täna (30.01.2019) oli esimene päev, kus suutsin erialast tööd kodust teha rohkem kui tunni järjest. Pmst olin 4h järjest tegus. Olles haiguslehel ma kodust tööd muidugi tegema ei pea, kuid kahjuks ei ole mul siiani asendajat :). Seega, kui keegi otsib tööd (maakorraldaja, palju vastutust väikse tasu eest ;) ), siis võib minuga julgelt ühendust võtta. 

-----

Esialgu käisin valudest välja tegemata muidugi tööl edasi, kuid see võttis mind meeletult läbi. Õhtuti kodus kui jaksasin lükkasin lume (loe: kangekaelsusest lükkasin, kuna muidu oleksn lumes uppunud). Lpuks ei jaksanud aga sedagi teha ja hanged lihtsalt kasvasid kodus. Õnneks emps tuli ja päästis mind :)
Ühesõnaga ma suutsin ainult voodis lebotada, kuna ka ekraanide vaatamine ja telefoniga rääkimine muutis peavalusid hullemaks. Lebotamise ajal kolasin siiski ringi Pinterestis, kus mulle jäi silma heegeldatud püramiid (rõngastorn). Kuna beebsi voodikaruselli jaoks Kosel puuvillast lõnga ei olnud, siis otsustasin, et heegeldangi järgmiseks hoopis ühe püramiidi. 

Inspiratsioon. Pildid sain Pinterest keskkonnast, kuid kollaaži tegin ise neist. 
Esialgu oli plaanis see heegeldada vaadates pilti ja peast, kuna googeldamine ei andnud mulle õiget mustrit. Õnneks tuli mul selline hiilgav idee, et küsida seda FB Käsitöö grupist. Ja tuligi kohe 2-3 linki võimalike juhenditega. Hakkasin heegeldama.  

Töö käik:


Valmis elevant:




Mina kasutasin heegeldamiseks 100% akrüüllõnga ja heegelnõela nr 3. 

Rõngatorni heegeldamiseks kasutatud mustri rõngad ei sobinud millegi pärast mu tornile. Sellest tulenevalt tegin rõngad nii, et need läheksid vabalt minu heegeldatud tornile. Ühtlasi tuli rõngaidki rohkem kui 4. 

Viimase rõnga õmblesin elevandi pea külge, et see läheks torni tipu peale nii nagu müts läheb pähe. 

Võimalik, et mingi hetk täiendan torni veelgi (elevandi käed, jalad, saba, lips vms). Samas see võibki jääda täpselt selliseks :)

Mustrite lingid:


Ja ongi meie preilil veel üks mänguasi juures :)

Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...