26.08.19

Käsitöö postitus: Baleriiniga tass


Oma "pregnant forever" eluperioodil alustasin mitme projektiga. Baleriiniga tassi tegin kingituseks Katile, kellel mai keskel sünnipäev. Tass sai valmis voolitud kusagil aprilli keskpaigas. Siis ma aga sünnitasin, elu läks põnevaks jne. Juulis (kui ma ei eksi) sain tassi lõpuks glasuuritud. Augustis said viimased iluvead likvideeritud ja kerge 3 kuud ja 10 päeva hiljem sai Kati oma kingituse ka kätte. See oli täitsa saavutus, kuna emps sai ka oma kingi 3 kuud hiljem kätte. Või noh, ta ostis endale kingituse ära ja siis ütles, mis see maksis :D


Nii nagu ikka, siis esimese asjana tegin omale meelepärase suurusega ristkõliku. Sinna sisse joonistasin baleriini piirjooned ja vajutasin pitsiga mustri. Viimasest polnud peale glasuurimist midagi väga järgi, kuna minu mõte oli vaid baleriiniga tass. Milliseid glasuure kasutada? Selle mõtlesin välja umbes juunis vms....


Seejärel tegin ristkülikust hopsti-hopsti silindri. Kleepisin seeliku külge ning lõpuks lisasin ka sanga. Siis see tassike kuivas ja käis eelpõletuses ning muudkui seisis ja seisis empsi keraamikastuudios riiulis ja ootas õiget hetke.

 Selliste glasuuridega saigi tassike tehtud. 



Ise olin küll seitsmendas taevas, kui tass ahjust glasuurituna välja tuli. Nii ilusat tulemust ma ei osanud oodatagi. 

Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...