11.11.18

Käsitöö postitus: Ahviga lõngakauss väiksele õele

Kui sul on väike õde. Kes on mõnikord täiesti õudne, kuid üldpildis täitsa armas ja nunnu, siis ikka sa proovid talle kingiks teha midagi südamega. Ammu olin soovinud proovida lõngakausi tegemist ja juulis tegingi sellega algust. Ja mis oleks olnud veelgi parem, kui ühendada õde ja ammune soov. 

Hakkasin meisterdama lihtsalt lõngakaussi ja töö käigus tekkis sinna ka ahv peale. Aga miks just AHV??? Kuna ta on just sellel loomaastal sündinud. Tegelikult nägi ta seda isegi enne, kui kätte sai, aga ma ei tea, kas ta selle ka fikseeris. Nimelt ükskord tuli ta Kosele ja vaatas riiulis kuivavaid asju. Seal teiste asjade taga oli ka seesamune ahvi kauss. 
Pilt sellest, milliseid glasuure kasutasin. Kauss on läbinud eelpõletuse. 

Vahetult peale glasuurimist. Mis värvi kauss tuleb? Roosa, lilla, pruun roheline või midgai muud...

Kõrgpõletusse, koos lamba ja mündirohelise tassiga (LINK)

Kauss saigi valmis. Ma olin rohkem kui rahul. Va. roheline välimus, mis minu nägemuse järgi pidi olema helerohelina ja nähtavad pidid olema seejuures ka pintslitõmbed...

Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...