22.11.18

Käsitöö postitus: Tassid vanaisadele

 Galaxy kaussidest liikusin edasi tassidele. Inspiratsiooni sain jällegi Pinterest meeletutest avarustest. Samas, ega ma täpselt ei uurinud, et kuidas see glasuurimine käib. Seega sai seda liiga paksult ja väljapool voolas glasuur oluliselt hoogsamalt, kui olin seda mõelnud. Tassid said tehtud tulevastele vanaisadele (tõsi, üks selles saatuses juba on) jõulukingitusteks.

Tasse voolides tegin neile mõlemale ka "kraavid" (süvendid), mis idee poolest oleks pidanud glasuuri kinni pidama. Kahjuks voolas see aga rõõmsalt sellest üle.

Järgmistelt piltidelt on näha, kuidas ning milliste glasuuridega glasuurisin.






Mulle meeldib see pilt ja näidis, kuna sangale panin glasuuri hästi õhukeselt ja seal on välja tulnud tegelikult minu esialgne taotlus, mida enamvähem soovisin taodelda. 


"Papa Kunni Tass" tuli väljapoolt paremini välja kui "Vanaisa Kaido Tass." Värvid mängisid väljapol veidi enam ning samuti ei olnud nii palju voolanud. Algse idee poolest, pidi "kraav" tassil takistama glasuuride edasivoolamist :)
Kasutasin tasside tegemisel ka erinevat savi. Kaido tass on tehtud tavalise valge saviga ning Kunnari tass täpilise saviga. Mõlema tassi alla on kirjutatud "Angela Jaanus 2018"
Ainus asi, mida soovin veel teada saada - kuidas segunevale osale lisada nö. tähti, et see näeks rohkem taeva/galaktika moodi välja....

Vaated tasside sisse. Sees on see, mida ma taotlesin isegi paremini välja tulnud kui tassi välisel pinnal. Mõnus värvide mäng, mis tekitab veidike müstilisust minu arvates

Allpool videod tassidest. NB! Glasuuritud osa on mõlemas videos sama, kuna ma ei suutnud eristada kumb on kumb :)






Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...