22.11.18

Käsitöö postitus: Linnukestega kauss vol 1

Pinterestis ringi tuulates leidsin korraliku hunniku galaxy stiilis kausse. Muidugi olin ma neist äärmiselt suures vaimustuses, kuna minu esimene laadne kauss (LINK) meeldib mulle meeletult. Lihtsalt panid loominguliselt glasuure ja kokku tuli midagi äärmiselt ägedat. 

Kuna tasside tegemisega pole ma siiani sinapeal, siis üks päev tegin miljon kauss. Nii mõnedki neist said endale peale linnukeste motiivid. Mõte oli selles, et on emaslind ja isaslind ning kaks tibu. Mõte oli suurepärane, kuni jõudis kätte glasuurimise aeg. Siis oli pea täiesti tühi....

Peale ca kolme ümbermõtlemist jõudsin otsusele. Esimene kauss pidi olema: päike paistab (päikese kollane serv) ja rohi haljendab (primavera roheline). Aktsendi lisamiseks panin keskele veel ka rohelist kristalli. See tekitab üksinda meeletult ilusaid mustreid. 

Peale põletust tuli ahjust välja veelgi ägedam kauss, kui olin oodanud. Roheline kristall ja primaveera reageerisid omavahel tekitades helesinise. Nii, et linnukesed jalutavad tiigi ääres ;) Äär oli kaunild kuldkollane ning roheline ja kollane olid ülemineku teinud väga peenelt ja hapralt. Üks väga suur pluss oli ka see, et linnukeste silmad olid ka peale põletust ilusad täpid. Varasemalt on mul Maiale kingitud linnukausil linnu (LINK) silmad nutma hakanud põletuse käigus. 







Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...