11.11.18

Käsitöö postitus: Romantiline küünlaalus

Alustasin kunagi pluusi heegeldamist. Valmis sain suisa ühe liblika motiivi. Nüüd mitu aastat hiljem avastasin selle oma kangaste 🤣 vahelt. Viisin siis keraamikatuppa ja nii valmiski selle motiivi põhjal liblikakujuline küünlaalus. 

Ega ma tegelikult alguses ei teadnud, mis lõpuks valmib. Mu ainus soov oli ära kasutada liblikakujuline heegeldatud motiiv. Samuti soovisin äraproovida sellise glasuuri nagu romantica. Loovuspoe lehel on glasuuri kirjeldatud järgmiselt: "Helebeežikas matt glasuur, millel paksemas kihis valkjad- kollakad kuni roosakad effektid. "

Roosakat varjundit ma pole veel vist kordagi näinud, aga eks see oleneb põletusest, glasuuri panemise paksusest ja veel paljudest, minule teadmata faktidest. 




Peale glasuurimist. Panin korralikult paksu kihi, lootes, et glasuur mustrit ära ei söö. See juhtub enamasti, kui glasuuri panna liiga paksult. Taustal on näha ka näidis, milline ligikaudne tulemus tuleb.  

Selline iludus tuligi ahjust. Ma olin väga üllatunud, kuna tulemus oli põnev ja midagi sellist ma ei osanud tegelikult oodatagi. 

Veidike lähemalt. Kollaka/kuldse osa sees on näha ka krakleed, mis lisab omaette nüanssi. 

Pilt ka sellest, et näha, milline oli glasuuri kiht ja milline oli lõpptulemus


Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...